piątek, 24 maja 2013

Rossmann'owa promocja

To lubię! Minus 40% na całą kolorówkę w Rossmannie. Chociaż nie byłam na kupnie absolutnie niczego, nie mogłam nie skorzystać z takiej okazji. I tak wpadły trzy pomadki do ust, dwa tusze do rzęs i jeden krem BB. Ale po kolei.
BBcream kupiłam po raz pierwszy w zyciu, więc jestem ciekawa efektu. Ten z miss sporty to ponoć 5 korzyści w jednej tubce, czyli:
- korygowanie niedoskonałości
- wygładzanie
- rozświetlanie
- nawilżanie
- ochrona cery
Czy spełni swoje zadanie, przekonam się jutro.

Mascarę do rzęs podkręcającą i unoszącą rzęsy Lovely kupiłam tylko dlatego, że naczytałam się samych pozytywnych opinii na jej temat m.in. ,że jest trwała, nie kruszy się i fajnie wydłuża rzęsy. Dodatkową zaletą jest fakt, że kosztuje teraz niecałe 6zł! Na wszelki wypadek wzięłam więc dwie sztuki, bo jeśli rzeczywiście okaże się taka świetna to jestem skłonna zamienić ją na używany do tej pory tusz 2000calorie.

Na temat szminek rozpisywać się nie będę, bo ich akurat w mojej kosmetyczce nigdy za wiele...(Lovely)



Promocja trwa do 29 maja.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz