środa, 8 maja 2013

Trendy w koloryzacji włosów 2013

Mój naturalny kolor włosów jest bliżej nieokreślony. To coś między ciemnym blondem a jasnym brązem, w lecie dochodziły do tego jeszcze rude refleksy;). Pierwszy raz zafarbowałam włosy w wieku 15 lat i od tamtej pory trwa to regularnie z częstotliwością co 1,5 miesiąca. Blond to zdecydowanie mój kolor. Kilka lat temu kupiłam saszetkę koloryzującą i w ciągu paru minut byłam brunetką i wyglądałam naprawdę źle!Od tamtej pory nie eksperymentuję już z włosami, oddaję je w fachowe ręce mojej fryzjerki Basi. Do tej pory zawsze robiła mi ( na moje życzenie ) jednolity blond, aż do ostatniej wizyty, kiedy to zaproponowała mi rzucenie tu i ówdzie kilku pasemek. I w ten oto sposób dowiedziałam się, że jednym z wiodących trendów w koloryzacji włosów w tym roku są właśnie pasemka ale nałożone od spodu. A więc podążam za trendami ;)






 A jakie są inne gorące trendy w koloryzacji? Przede wszystkim wybieramy ciepłe odcienie i naturalne barwy, tym samym odchodzimy od mocnych, jednolitych odcieni. Modne są wszystkie odcienie blondu oraz mieniące się na różne odcienie brązy. Temat ombre hair, czyli rozjaśnione końcówki tworzące efekt gigantycznych odrostów, powraca w nowym wydaniu. Najmodniejszym kolorem jest brąz w odcieniu mokki wykończony efektem ombre.


jednolity kolor przełamany blond refleksami



połączenie brązu z karmelowymi pasemkami

odwrócone ombre

Gwiazdy równiez upodobały sobie ombre. Jednak moim skromnym zdaniem na blond włosach nie wygląda to już tak dobrze...






... jak na ciemnych:












Mnie osobiście bardzo podoba się ta metoda koloryzacji, jednak nie zdecydowałabym się na nią. Wolę swój słoneczny odcień blondu od niedawna przeplatany brązowymy pasemkami ;).

3 komentarze:

  1. Zastanawiałam sie nad ombre ale mam za krótkie włosy żeby uzyskać fajny efekt.

    OdpowiedzUsuń
  2. nie ma wyjścia, trzeba zapuszczać :):)

    OdpowiedzUsuń
  3. DZIĘKUJĘ;)

    follow?

    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń