środa, 29 maja 2013

w kolorze khaki

Długo szukałam spódniczki w kolorze khaki. Mam już jedną w tym kolorze, ale tym razem chodziło mi o prostą bawełnianą, która dobrze będzie wyglądała ze zwykłym  t-shirtem. I znalazłam dokładnie taka, o jaką mi chodziło. Jedyny jej minus taki, że łatwo się gniecie, ale taki już urok bawełny. Do niej założyłam dzisiaj sandały na wysokim obcasie, przez co jest bardziej elegancko. Lubie połączenie koloru ''zgniłej zieleni'', jak niektórzy nazywają ten kolor z bladym różem i może na zdjeciach nie widać, ale zapewniam, że w takim właśnie kolorze jest torebka ;).











bluzka Pull & Bear, spódnica Calliope, torebka Mango, sandały Zara

Zapraszam również na mój profil na facebook'u :

https://www.facebook.com/pages/Designerbloom/460174540734604

4 komentarze:

  1. Śliczna spódnica. Piękne zdjęcia, podoba mi się miejsce gdzie były zrobione.
    pozdrawiam również z Krakowa ;) i obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygladasz pięknie.
    Swietne buty.
    Wpadnij do mnie w wolnej chwili i jak się spodoba zaobserwuj:)
    Calus

    OdpowiedzUsuń