poniedziałek, 15 lipca 2013

striped skirt

         Wczoraj już niestety nie zdążyłam, dlatego dzisiejszy poranek zaczęłam od przygotowywania nowego wpisu i oto jest. Przy okazji możemy powspominać, jaką piękną pogodą cieszyliśmy się kilka dni temu.

Spódniczkę w paski i bluzkę z tygrysami ( a może są to gepardy?) kupiłam w sklepie Forever21 absolutnie nie z myślą o połączeniu tych dwóch rzeczy w jedną całość. Ale gdy tak leżały obok siebie na półce w szafie, w końcu stwierdziłam,że razem tworzą ciekawy duet. Pozostała kwestia doboru butów i padło na najnowszy obuwniczy zakup, czyli czerwone, zamszowe peep toe.






bluzka i spódnica Forever 21, buty Parfois, torba Zara, okulary Oscar De La Renta

5 komentarzy:

  1. Super, bardzo fajny zestaw :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiscie, wzory i kolory wygladaja ze soba badrzo ciekawie. Bluzeczka jest swietna!
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba fryzura, stylizacja hot!
    Zapraszam do siebie do polubienia na fb i obserwacji :)
    http://www.worldcharlotte.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń