poniedziałek, 19 maja 2014

podarte spodnie



  Moje zamiłowanie do podartych spodni ( tym razem to nie boyfriendy ) trwa w najlepsze. Dziś w roli głównej proste jeansy z dziurami na kolanach, a jakby tego było mało to jeszcze w towarzystwie kropek. O właśnie, skoro mowa o kropkach to muszę powiedzieć, że ostatnio jest ich wokół mnie coraz więcej! Bluza, kurtka, kołnierzyk od swetra a nawet... podszewka od kurtki - wszystko w groszki. Natomiast białe buty zakładam ostatnio coraz częściej - i tym razem nie mogło obejść się bez nich, ponieważ z błękitnymi jeansami tworzą całkiem udany duet.












spodnie, sweter, torebka i buty Mango, bransoletka LUANA ( https://www.facebook.com/bizuteria.luana )
Zdjęcia - Katarzyna Rożek: https://www.facebook.com/katarzyna.rozek?fref=ts

6 komentarzy:

  1. Spodnie są rewelacja. Idelanie wszystko do siebie dobrałaś :)

    www.daariaaa.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny look!:)
    Pozdrawiam :*
    www.worldcharlotte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. pamiętam okres jak darłam wszystkie spodnie tak je uwielbiałam ;) Twoje są świetne! bardzo mi się podoba całościowo;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba ten zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szpileczki to taki cukiereczek. :-D
    Spodnie podbiły moje serce jeansy nie muszą być nudnymi jeansami i u Ciebie widać idealny tego przykład.

    OdpowiedzUsuń