niedziela, 11 maja 2014

yellow yellow


           Jakie kolory królują obecnie na wybiegach? Pomarańcze, róże, błękity oraz ... cytryny. I właśnie obok tej cytryny nie mogłam przejść obojętnie, a ściślej mówiąc obok zamszowych szpilek w tym soczystym odcieniu. Teraz rozumiem doskonale, dlaczego Miuccia Prada i Donatella Versace właśnie ten kolor wybrały na nadchodzące lato!

Natomiast koszulka z takim a nie innym napisem nie znalazła się w szafie przypadkiem ;).














koszulka i torebka Mango, spodnie Mohito, buty Centro
Zdjęcia - Katarzyna Rożek: https://www.facebook.com/katarzyna.rozek?fref=ts

8 komentarzy:

  1. Swietne dodatki dla czarnego zestawu… Piekna torebka!
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie również cytrynowy kolor kusi;) super połączenie;)

    pozdrawiam;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Spodnie super. Jak schudne to takie kupię... Albo już kupie i będzie motywacja żeby schudnąć :-) Jam Ł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zrobiłam ostatnio coś takiego - zakupiłam za małe portki, żeby się zagonić do zrzucenia kilogramów

      Usuń
  4. Och jak mi się podoba torebeczka. :-)
    A buty są przepiękne tylko szkoda że nie dla mnie. :-(
    Zazdroszczę. :-*

    OdpowiedzUsuń