wtorek, 19 lutego 2013

Koszule jeansowe - przegląd

Koszule jeansowe z mody nie wychodzą nigdy. To klasyk, który powinien być w każdej szafie, pasuje niemal do wszystkiego. W najnowszych kolekcjach pojawia się ich całe mnóstwo :

Asos

Asos

Asos

Asos

Asos
Dorothy Perkins

Dorothy Perkins

Dorothy Perkins
Are you fashion

Are you fashion

Are you fashion

Are you fashion

Are you fashion
Zara
New Look
Bershka

Bershka

Bershka

Bershka
River Island

River Island

River Island

River Isalnd
River Isalnd
Mango
Mango


Do mnie w drodze jest klasyczna  koszula z wyprzedaży z Pull&Bear :



Jak widać wybór jest przeogromny, są koszule z długim, krótkim rękawem, barwione, z wycięciem na ramionach...  Mnie wpadło w oko coś nowego, czyli połączenie szarej dresowej góry z jeansowym dołem :

River Island

2 komentarze:

  1. fajne zestawienie, mi najbardziej podobał się ta z pull&bear, a ostatnio upatrzyłam taką koszule w domodi.pl

    OdpowiedzUsuń