sobota, 6 kwietnia 2013

Estee Lauder zestaw Beautiful eyes






W perfumeriach Douglas jest teraz fajna promocja na tusz do rzęs Sumptuous Extreme o pojemności 2,8 ml wraz z dwoma maseczkami rewitalizującymi pod oczy. Estee Lauder jest moją ulubioną marką kosmetyczną, wiec skusiłam się na taki zestaw, zwłaszcza ze cena 39 zł jest bardzo zachęcająca. Mascara ma za zadanie zwiększyć objętość rzęs, a maseczka odświeżyć skórę wokół oczu, wygładzić i zredukować drobne zmarszczki. Obie rzeczy przetestuję jutro i napiszę o swoich odczuciach. Jestem ciekawa mascary, bo zazwyczaj używam Max Factor 2000calories i chętnie spróbuję czegoś nowego.





Przez kilka ostatnich dni byłam chora i siedziałam w domu, a wiadomo jak to z nudów przegląda się różne strony w internecie, które kuszą wspaniałymi okazami i czasami jeszcze lepszymi cenami. No i chyba musiałam mieć gorączkę, bo nawet nie pamiętam kiedy wsadziłam do koszyka to...

Czas na buty
i to...

Bershka

... i jeszcze mi chodzą po głowie te pudrowe szpilki. Były kiedyś na stronie DeeZee w kilku kolorach i zeszły jak świeże bułeczki zanim się zdecydowałam, a teraz są na Stylowych i cały czas się nad nimi zastanawiam. A wy co o nich myślicie?




1 komentarz: