czwartek, 11 kwietnia 2013

limonka & paski

Limonkowe, kanarkowe lub po prostu zielone - w sam raz na dzisiejszy słoneczny dzień. I co najważniejsze już się w nie mieszczę, bo kiedy je kupowałam nie mogłam ich dopiąć ale kolor tak bardzo mi się podobał, że je zostawiłam. Rurki z Pull & Bear to zdecydowanie jedna z moich ulubionych wiosennych rzeczy w szafie. I mast hef tego sezonu - marynarka w paski. Chyba wyprzedzam trendy, ponieważ wypatrzyłam ją jakiś rok temu na wystawie sklepowej i teraz mam jak znalazł ;). Dotarły też moje czarne koturny, które pokazywałam ostatnio. Są świetne - zgrabne i bardzo wygodne -  zdały egzamin podczas 2-godzinnego spaceru.














marynarka Reporter, spodnie Pull & Bear, buty Czas na buty, bluzka H & M, okulary NewLook

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz