sobota, 27 kwietnia 2013

Olusha Nails

Pomysł na miły piątkowy wieczór? Malowanie paznokci!




Salon Olusha Nails mieści się na ulicy Batorego 22 w Krakowie. Wczoraj wieczorem tłumnie wkroczyły do niego Małopolskie Blogerki, które zostały zaproszone przez właścicielkę - Olushę aby spędzić czas w miłej atmosferze. Olusha i druga przesympatyczna Pani w profesjonalny sposób zajęły się naszymi paznokciami. Każda z dziewczyn mogła wybrać sobie wzór jaki tylko jej się podoba.






















nieodłączny gadżet blogerski pośród lakierów, patyczków i tym podobnych



Olusha zadbała o poczęstunek



całe mnóstwo wzorów do wyboru

Ja chciałam coś czarno - białego i wymyśliłam motyw czarnych klawiszy na białym tle ( bynajmniej nie gram na fortepianie ;) Olusha spisała się w stu procentach - efekt jest świetny!


efekt końcowy

Spotkanie było super, swietnie się bawiłam i jestem zachwycona umiejetnościami Olushy. Niestety nie mogłam zostać do końca, ponieważ obowiązki zaczęły wzywać...




1 komentarz:

  1. Martynka mogla do cioci przyjść:))Pozdrawiam Iwona;)

    OdpowiedzUsuń