sobota, 20 lipca 2013

Trend na ... dres!

            Materiał dresowy nie powinien kojarzyć się już tylko i wyłącznie ze stylem sportowym. W tym sezonie szyte są z niego sukienki, marynarki, spodnie a nawet dodatki. Dresowe ubrania są niezwykle wygodne, o czym mogłam się przekonać zaopatrując się w szarą bluzę dresową z szalowym kapturem, która pasuje dosłownie do wszystkiego - i do jeansów, i do spódnicy. Ja dzisiaj narzuciłam ją na zwykłą, czarną sukienkę, a że duet czerni i szarości jest zbyt oczywisty, dołożyłam fioletowe dodatki.

Tak więc pamiętajcie, że dresowe ubrania coraz śmielej opuszczają sale fitness!









sukienka Zara, bluza Mosquito, torebka River Island, sandaly H & M


 Zapraszam serdecznie na mój profil na fb:
https://www.facebook.com/pages/Designerbloom/460174540734604







2 komentarze:

  1. podoba mi się to zestawienie ;) u mnie nowy

    OdpowiedzUsuń
  2. fakt... ta bluza to tego całego zestawu pasuje idealnie :)

    OdpowiedzUsuń