niedziela, 17 marca 2013

Cracow Fashion Awards Fotorelacja part I

Mój pierwszy w życiu pokaz mody już za mną. Siedząc na widowni najpierw nie mogłam uwierzyć, że naprawdę tu jestem, potem chyba się wzruszyłam widząc pierwszą kolekcję, a jeszcze potem stwierdziłam, że mogłabym tak już zawsze występować w roli widza na pokazach mody. Byłam jedną z kilku blogerek, którym udało się wejść na pękającą w szwach salę i zająć dobre miejsce głównie dzięki własnemu uporowi. Niestety nie każdej z nas się udało, a tym, które się nie zmieściły w sali głównej zaproponowano miejsca przy rzutniku.
Tymczasem o przyjemnych stronach pokazu. Każda spośród 60-ciu prezentowanych kolekcji była inna, w każdej znalazło się coś, co mi się spodobało. Były kolekcje damskie, męskie a nawet dziecięca, która wśród widzów wywołała największy aplauz. Kinga Calik i jej kolekcja LET ME IN - ubrania przeznaczone dla dziewczynek w przedziale wiekowym 6-9 lat:










Kolekcja PAPER PERPLEX (Katarzyna Kanturska):









Kostiumy kąpielowe i stroje plażowe, czyli ma być HOT AND FUN (Joanna Samek):













Katarzyna Zięba -  LALKA Z BIAŁEJ PORCELANY i oryginalne nakrycia głowy:





















Anna Kara i jej suknie ślubne:























Kolekcja inspirowana anatomią ludzkiego ciała, czyli FASHION ANATOMIC Kwiatosławy Depret:














W następnych postach kolejna porcja zdjęć. Zwrócę uwagę również na ulubiony dodatek każdej kobiety, czyli buty a jest co oglądać:-).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz