piątek, 7 czerwca 2013

Makijażowe metamorfozy

Na zaproszenie perfumerii Douglas miałam dziś przyjemność uczestniczyć w makijażowych metamorfozach. Akcja taka odbywa się raz do roku w wybranych miastach Polski. Do dyspozycji są makijażyści, styliści fryzur, konsultanci ds. pielęgnacji. Można również indywidualnie dobrać zapach do swojej osoby. A na zakończenie - profesjonalna sesja zdjęciowa, której efekty pokażę jutro.
Mój makijaż został wykonany kosmetykami Estee Lauder przez panią Basię. Jest trochę mocniejszy niż ten, który wykonuję sama w domu, ale efekt bardzo mi się podoba. I co najważniejsze - poznałam działanie bronzera, którego do tej pory nie używałam. Na policzki nakładałam jedynie róż, ale po dzisiejszej wizycie jestem skłonna stwierdzić, że mój następny zakup kosmetyczny to będzie właśnie bronzer, który sprawia, że twarz nabiera świeżości. Zapraszam na krótka fotorelację z tego wydarzenia:
















Zapraszam do polubienia mojego profilu na facebook'u :
https://www.facebook.com/pages/Designerbloom/460174540734604

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz